the making of grapa

THE MAKING OF GRAPA, tropinovec vrhunske kvalitete, je na trg prišel kot rezultat sodelovanja med vinsko hišo Tilia Estate in oblikovalskim studiem Kofein dizajn. Nad varjenjem tega destilata so bdeli največji slovenski mojstri žganjekuhe, že samo po sebi zgovorno ime pa podrobneje razloži serija treh različnih etiket z ilustracijami Danijela Žežlja. Več o BITCH, podzemnih bitjih in skrivnih sestavinah na themakingofgrapa.com.

tilia estate

TILIA ESTATE je uveljavljena vinska blagovna znamka iz Vipavske doline, ki jo vodi Matjaž Lemut. Projekt je obsegal prenovo vseh komunikacijskih materialov.

Nova identiteta izpostavlja znak kot primarni in samostojni komunikacijski element, logotip se uporablja kot sekundarni element.

Znak – lipa (lat. tilia) – je doživel celovito prenovo. Ohranja prepoznavno dosedanjo silhueto, grafika pa v detajlih vključuje trtine liste in grozdje, kar omogoča razlikovanje od mnogih konkurenčnih znakov-lip, prisotnih na slovenskem trgu.

zveza rfr

big band

rtv slovenija

opera bar

labirint umetnosti

labyrinth of art, umetniški projekt v izvedbi zavod exodos ljubljana, 2010

Hoja ima dolgo kulturno zgodovino; od vagantov do japonskih pesnikov popotnikov, angleških romantikov, sodobnih hodcev na dolge proge. 
Hoja (kot umetnost) mi je zagotovila raziskovanje odnosov med časom, razdaljo, zemljepisom, merjenjem. Omogočila mi je tudi razširitev meja skulpture, ki se zdaj lahko (raz)gradi v prostoru in času. Kiparstvo snovi, oblike, prostora.
Zamislil sem si umetniško delo, zmožno spreminjanja v času. Tak pristop zahteva od umetnika, da zavrne nadzor nad delom in mu dopusti, da se oblikuje glede na lasten razvoj in spreminja v skladu z naravnimi zakoni.

Ustvariti labirint pomeni postaviti naravo v središče umetniškega dela. Pomeni pa tudi vzbuditi novo, nevsakdanje mesto branja, premišljevanja, srečevanja, ki vabi tako okoliške prebivalce kot radovedne popotnike.

(Vanelin Shurelov, idejni avtor projekta)

covirias

res-pons