varni na internetu

arnes, 2011

Varni na internetu je nacionalni projekt varnosti na internetu namenjen širši javnosti in majhnim ter srednjim podjetjem. Njegov cilj je seznaniti ljudi z varno rabo interneta, dvigniti zavest o nevarnostih interneta in ponuditi podporo žrtvam spletnih goljufij.
Koncept temelji na minimalnem in funkcionalnem oblikovanju, neposredni in jedrnati vsebini in spletni uporabnosti.
Dobitnik nagrade netko 2011 in v izboru BIO 23.

bk mladi

banka koper, 2008

Celovita prenova ponudbe za mlade je v skladu s komunikacijsko strategijo ciljno publiko razdelila v pet segmentov: PRVI KORAKI, MOJ CICIBAN, PETKA, MODRI JUNIOR, IZHOD.  Za vsakega od njih so bila razvita ustrezna komunikacijska orodja.

guerila

zmago petrič, vipavska dolina

Vinska blagovna znamka iz Vipavske doline.

Guerila obsega nabor svežih sortnih in kompleksnih zrelih vin iz sort, značilnih za vipavsko dolino - zelen, pinela, chardonnay, sauvignon, rebula, merlot - vsa so pridelana s certifikatom ekološke pridelave.

Razviti so bili vsi komunikacijski elementi od logotipa, etiket za steklenice, oglasov, spletne strani do transportne embalaže.

goričane

tovarna papirja

Tovarna papirja Goričane proizvaja širok nabor kakovostnih papirjev, ki se tržijo pod blagovno znamko Sora.

Poleg korporativnih tiskovin in aplikacij so bili razviti tudi vsi komunikacijski elementi za pokrivanje trženjskih aktivnosti blagovne znamke Sora: produktni katalogi, ovojna in transportna embalaža, označevanje organizacije, označevanje voznega parka, spletna stran, darilni izdelki in oglasi.

slovenski festival vin

radost, 1997-2012

Slovenski festival vin je mednarodni festival, ki združuje presežke s področij vinarstva, kulinarike in kulture.